COVID-19

Działamy i wspieramy – jak zawsze!

Zespół Yamazaki Mazak bardzo poważnie podchodzi do wszelkich kwestii związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, na bieżąco śledząc aktualne wytyczne organów rządowych w tej kwestii.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, pracowników i partnerów jest naszym priorytetem, możecie więc mieć Państwo pewność, że organiczamy wszelkie ryzyko do minimum.

Naszych Klientów zapewniamy o naszej pełnej gotowości udzielania wsparcia tam, gdzie jest ono potrzebne. Działamy aktywnie na obszarze całego kraju, jesteśmy również do Państwa dyspozycji zdalnie. Łańcuch dostaw części zamiennych działa – nasze magazyny pracują, choć ich działanie jest oczywiście uzależnione od decyzji poszczególnych rządów dotyczących przepływu towarów.
Tych z Państwa, którzy jeszcze nie pobrali naszej bezpłatnej aplikacji serwisowej, serdecznie do tego zachęcamy. Aplikacja Serwis i Części Zamienne to łatwy kontakt i szybka obsługa. Pozwala zamówić części zamienne, zarejestrowac maszynę, zmienić dane firmy lub dodać informację o lokalizacji maszyny za pomocą telefonu. Aplikacja umożliwia również przesłanie zapytania, powiadomienia o usterce maszyny lub prośby o wizytę serwisową. Do pobrania nieodpłatnie z App Store lub Google Play.

Staramy się robić wszystko, aby pomimo obecnych problemów szybko i skutecznie wspierać naszych klientów. W razie pytań prosimy o kontakt z biurem Yamazaki Mazak.